Pedagogías queer : ¿nos arriesgamos a hacer otra educación? / Mercedes Sánchez Sáinz ; prólogo de Val Flores
por Sánchez Sáinz, Mercedes; Flores, Val [prologuista].
Tipo: LibroEditor: Madrid :Los Libros de la Catarata ,2019 Descrición: 158 or ;22cm.ISBN: 9788490978290.Materia(s): Teoría queer | Queer | LGTBI | LGTBIQ+ | Orientación sexual | DiversidadeResumo: Se nos cremos que outra educación é posible, talvez teñamos que buscar puntos de fuga. É o que expón este libro a través das pedagoxías queer, entendidas como unha forma aberta, afectiva, estraña, curiosa e demoledora de buscar formas de fuxir da educación formal e de poder crear lugares de aprendizaxe que nos fagan reflexionar sobre o noso lugar no mundo, que nos permitan ser. Lista(s) nas que aparece este ítem: Diversidade (identidade, xénero...)Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | Aula Hospitalaria do H. Álvaro Cunqueiro Sala profesorado | 37 SÁN ped | Dispoñible | POB055000000063 |
|
Se nos cremos que outra educación é posible, talvez teñamos que buscar puntos de fuga. É o que expón este libro a través das pedagoxías queer, entendidas como unha forma aberta, afectiva, estraña, curiosa e demoledora de buscar formas de fuxir da educación formal e de poder crear lugares de aprendizaxe que nos fagan reflexionar sobre o noso lugar no mundo, que nos permitan ser.