000 01189nam a2200253 i 4500
008 211008s2019 sp g spa
017 _aM-27.3342019
020 _a9788490978290
080 1 _a37.01
100 _aSánchez Sáinz, Mercedes
_9209696
245 0 _aPedagogías queer
_b: ¿nos arriesgamos a hacer otra educación?
_c/ Mercedes Sánchez Sáinz ; prólogo de Val Flores
260 _aMadrid
_b:Los Libros de la Catarata
_c,2019
300 _a158 or
_c;22cm
520 3 _aSe nos cremos que outra educación é posible, talvez teñamos que buscar puntos de fuga. É o que expón este libro a través das pedagoxías queer, entendidas como unha forma aberta, afectiva, estraña, curiosa e demoledora de buscar formas de fuxir da educación formal e de poder crear lugares de aprendizaxe que nos fagan reflexionar sobre o noso lugar no mundo, que nos permitan ser.
650 _aTeoría queer
_930001
650 _aQueer
_9150300
650 _aLGTBI
_940446
650 _aLGTBIQ+
_976209
650 _aOrientación sexual
_930012
650 _aDiversidade
_91489
700 _aFlores, Val
_eaui
_9209675
997 _e2