000 | 01189nam a2200253 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 211008s2019 sp g spa | ||
017 | _aM-27.3342019 | ||
020 | _a9788490978290 | ||
080 | 1 | _a37.01 | |
100 |
_aSánchez Sáinz, Mercedes _9209696 |
||
245 | 0 |
_aPedagogías queer _b: ¿nos arriesgamos a hacer otra educación? _c/ Mercedes Sánchez Sáinz ; prólogo de Val Flores |
|
260 |
_aMadrid _b:Los Libros de la Catarata _c,2019 |
||
300 |
_a158 or _c;22cm |
||
520 | 3 | _aSe nos cremos que outra educación é posible, talvez teñamos que buscar puntos de fuga. É o que expón este libro a través das pedagoxías queer, entendidas como unha forma aberta, afectiva, estraña, curiosa e demoledora de buscar formas de fuxir da educación formal e de poder crear lugares de aprendizaxe que nos fagan reflexionar sobre o noso lugar no mundo, que nos permitan ser. | |
650 |
_aTeoría queer _930001 |
||
650 |
_aQueer _9150300 |
||
650 |
_aLGTBI _940446 |
||
650 |
_aLGTBIQ+ _976209 |
||
650 |
_aOrientación sexual _930012 |
||
650 |
_aDiversidade _91489 |
||
700 |
_aFlores, Val _eaui _9209675 |
||
997 | _e2 |